- CSR, wolontariat pracowniczy – to nie są dla nas puste hasła. MIG od lat realnie pracuje na rzecz domów dziecka, placówek opieki nad maluchami, sprząta lasy w całej Polsce, odnawia środowisko naturalne poprzez sadzenie roślin i drzew. Strategia odpowiedzialnego biznesu to nie jednorazowa akcja, to nasz sposób działania na co dzień – mówi Joanna Zając-Cekiera, rzecznik prasowy Marketing Investment Group.
2012 to znaczący rok dla marki Timberland, która świętuje 20-lecie powstania programu „Path-of-Service”. Co roku angażuje pracowników w dwa eventy: wsparcie lokalnych społeczności w ramach akcji Serv-a-Palooza oraz pracę na rzecz ochrony środowiska - akcja Earth Day.
- Firma Marketing Investment Group, jako wyłączny dystrybutor marki Timberland w Polce, aktywnie realizuje globalne założenia od samego początku czyli 2002 roku. Na początku nasi pracownicy jeździli na akcje organizowane w całej Europie. Od 2005 roku samodzielnie organizujemy eventy na terenie całej Polski – dodaje Joanna Zając-Cekiera.
W maju 2012 roku ponad 80 pracowników z Grupy MIG pracowało w Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Mrągowie. 25 października wolontariusze z całej Polski wyremontowali i posprzątali teren wokół Domu Dziecka w Sieborowicach pod Krakowem. W akcji wzięło udział 60 pracowników z całej Grupy MIG - także z sieci Sizeer, 50 style i Umbro.
Serv-a-Palooza to ogólnoświatowa akcja, organizowana przez markę Timberland, która polega na wspieraniu lokalnych społeczności. Co roku pracownicy sami wskazują miejsce, gdzie warto zrobić coś dobrego. W Polsce odbyło się już 7 takich akcji – m.in. wyremontowaliśmy Dom dla Dzieci Towarzystwa „Nasz Dom” w Krakowie, Dom Dziecka nr 7 przy ul. Naczelnej w Krakowie, Placówkę Opiekuńczo – Wychowawczą „Parkowa” w Krakowie a w ubiegłym roku wybudowaliśmy ogródek i plac zabaw dla małych pacjentów szpitala w krakowskim Prokocimiu.
The Earth Day. Podczas pierwszej edycji w 2006 roku pracownicy Timberland rewitalizowali krakowskie Bagry w roku 2007 udali się do Doliny Kościeliskiej. Była to największa jak do tej pory akcja przeprowadzona przez markę. Wzięło w niej udział ponad 170 wolontariuszy. Rok później podczas stacjonarnej zbiórki makulatury zorganizowanej w krakowskich biurowcach oraz przy stadionie Wisły zebrano ponad 4t czystego surowca. W roku 2009 pracownicy Timberland pracowali w Mazurskim Parku Krajobrazowym. 2010 – sprzątanie pienińskich szlaków. 2011 – porządkowanie terenów należących do Nadleśnictwa Złoty Potok.
Video z tegorocznej akcji Timberland Wspiera w Mrągowie:[ZOBACZ FILM]
Timberland jest jedną z najbardziej zaangażowanych społecznie i ekologicznie marek na świecie. Za swoją Strategię Odpowiedzialnego Biznesu (Corporate Social Responsibility) otrzymał w 2010 roku Laur Odpowiedzialności, przyznawany przez PKPP Lewiatan, NSZZ Solidarność oraz Deloitte.
Pracownicy Grupy MIG z mogą poświęcić rocznie 40 pełnopłatnych godzin pracy społecznej.
Wydanie specjalne Gol24 - Studio EURO 2024 - odcinek 1
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?